Kategorie

Jak nakupovat

1. Reklamace zboží

Při reklamaci postupujte následovně

Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:

  • na e-mailovou adresu provozovatele eshopu info@bambishop.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného zboží zobrazující reklamované vady.
  • kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.
  • záruční doba činí 24 měsíců ode dne převzetí objednávky.
  •  reklamace se nevztahuje na vady způsobené mechanickým opotřebením zboží, poškozením zboží vinou nešetrné a neodborné manipulace.
  • Zboží k reklamaci zasílejte společně s reklamačním listem a dokladem (fakturou) na adresu:  ADELAINE trade s.r.o. P. O. BOX 2, 739 92 Návsí.
  •  Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od doručení k nám. 
 

      Nárok na uplatnění reklamace zaniká v následujícíh případech:  

  •  Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
        Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
        Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
        Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
        buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
        IN TIME tel: +420 246 092 914+420 246 092 914
        Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  •   Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
  •   Neodborným zacházením.
  •   Zboží bylo poškozeno živly.
  •  Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál. Nárok na reklamaci zaníka. 
  • Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.

2. Doba dodání objednávky

Zboží které je skladem expedujeme nejpozději do 1 prac. dne od připsání platby na účet, popř. dobírky.
U zboži, které je na objednávku je realizace dle zboží.
Z důvodů velice široké nabídky vzorů je pravděpodobné, že některou z Vámi objednaných položek nebudeme mít skladem.
V tomto případě bude zboží dodáno nejpozději do 14-ti pracovních dnů.

Spěcháte na realizaci své objednávky?
 Objednávate na poslední chvíli? Není problém.
Napište nám na email nebo na Chat a my Vám nabídneme co je aktuálně skladem.
Konktaktní email: info@bambishop.cz


Zboží které je aktuálně skladem, tedy ihned k odeslání je označeno v pravo štítkem skladem.

3. Výběr velikosti ložních setů

Jakou velikost povlečení, setu do postýlky si máme vybrat? V nabídce máte 120x90,135x100 nebo 140x70.

Velikost povlečení je dle Vašeho výběru, v případě , že budete mít zájem i o mantinel je potřeba vědět jaký máte rozměr postýlky. Klasický rozměr bývá 120x60. U takové postýlky vybírejte z námi nabízených rozměru 120x90 nebo 135x100. Tento rozměr určuje velikost povlečení na peřinku v setu a mantinel je šit na postýlku o rozměru 120x60.

Pokud ovšem máte postýlku 140x70 je potřeba vybrat rozměr s označením 140x70. V těchto setech je mantinel šit tak, aby seděl pro tento větší typ postýlky. Např. u kompletních setů kde je součástí i prostěradlo, ozvdobný volánek pod matraci jsou tyto komponenty šity tak aby skutečně seděly na postýlku 140x70.

4. Jakým způsobem vytvořím objednváku:


Objednávku lze zadat klasicky přes nákupní košíktelefonicky na telefonním čísle 723 224 224, nebo emailem info@bambishop.cz .
 

5. Budu informován o stavu své objednávky?


Zákazníkovi odesíláme po odeslání objednávky v eshopu kopii do emailu, který byl zadán při zadávání objednávky. Na tuto emailovou adresu dostanete informační email o odeslání zásilky. 
Pokud by mělo být dodání delší než je  v obchodních podmínách snažíme se zákazníka informovat telefonicky popř. emailem.

Informovat o stavu objednávky se můžete:
emailem: info@bambishop.cz,
telefonicky:   

6. Zásilka přišla poškozená, co teď?


Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a neprodleně nás informujte telefonicky nebo emailem.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy a to do nejdéle do 24h od převzetí zboží.


Po této době již poté nelze poškození uznat a ani reklamovat u přepravce.

IN TIME tel: +420 246 092 914+420 246 092 914
Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

Mamitati - xxx xxx xxx, email: info@bambishop.cz .





   Přihlaště se k odběru žhavých novinek!

Nákupní košík

Zboží bylo úspěšně přidáno do košíku.

Zavřít Do košíku